Kontroverzna modna tvrtka Balenciaga prodaje narukvicu koja podsjeća na rolu selotejpa po paprenoj cijeni od 3500 eura. Taj je skupocjeni komad "nakita" dio Balenciagine kolekcije jesen/zima 2024.-25., javlja Daily Star.
Jedna modna stranica na društvenim mrežama istaknula je da je Balenciaga tim svojim potezom potaknula raspravu i pobrala mnoštvo kritika.
"Luksuzna modna kuća Balenciaga ponovno je potaknula raspravu svojim najnovijim modnim dodatkom, narukvicom dizajniranom da podsjeća na smotuljak selotejpa, s logotipom brenda i visokom cijenom", napisali su.
Korisnici društvenih mreža modni brand obasuli su sarkastičnim primjedbama.
'Balenciaga je društveni eksperiment'
"Balenciaga je društveni eksperiment prodaje besmislenih stvari bogatima", "Bogati ljudi jako se žele osjećati siromašnima", komentirali su neki od njih.
Neki korisnici su zbijali šale. "Upravo sam kupio jednu, ali je od malog indie brenda koji se zove Scotch", napisao je jedan tiktoker.
Modni komentatori rekli su da se "Balenciagin dizajn poigrava s konceptom materijala za pakiranje kao modnog dodatka".
Balenciaga, također, prodaje osvježivače zraka koji izgledaju poput etiketa za odjeću za oko 234 eura te su nedavno izbacili torbu u stilu kutije za dostavu pizze čija je cijena oko 2740 eura.
Kontroverzna torba napravljena je od 100 posto glatke teleće kože te na vrhu ima otisnut logo Balenciaga.
POGLEDAJTE VIDEO: Povoljni gradski stanovi u Podbrežju: Cijene najma od 80 do 200 eura